welcome

Click me and welcome

ponedjeljak, 28. travnja 2014.

Paganini torta

Evo jednog recepta sa stranice Tortekolaci.com ovo cu svakako probati pa preporucujem i vama.



Sastojci i priprema:
 Biskvit:

  • 1o bjelanjaka
  • 28o grama przenih pa mljevenih ljesnjaka
  • 28o grama secera
  • 2 kasike kakao praha
Umutite bjelanjke, dodajite secer i mutite i na kraju rucno dodajte ljesnjake i kakao prah. Kalup za torte (ja sam koristila br.26) oblozite pek papirom dodajte masu za biskvit i pecite ga na 18o stepeni 35 minuta. Kad se biskvit ohladi preko njega dodajte tamnu pa zutu kremu.
Tamna krema od cokolade:
  • 5 zumanjaka
  • 1 cijelo jaje
  • 15o grama secera
  • 5o grama cokolade za kuhanje
  • 25o grama maslaca ili margarina za kreme
Jaja i secer umutite na pari dodajte cokoladu i mijesajte da se cokolada otopi i sjedini sa jajima u jednu finu kremu. Kremu ohladite i sastavite sa umucenim maslacem ili margarinom i premazite je na ohladjeni biskvit.
Zuta krema:



  • 4 zumanjka
  • 5 kasika secera
  • 2 pudinga od vanilije
  • 1 vanilija secer
  • 7oo ml mlijeka
  • 5oo ml vrhnja za slag
Mlijeko stavite da kuha, umutite zumanjke sa secerom i vanilija secerom, dodajte im puding u prahu i malo mlijeka, sad sve to saspite u mlijeko koje kuha i skuhajte kao puding. Kad se zuta krema ohladi dobro je umutite mikserom i sastavite sa umucenim vrhnjem za slag. Zutu kremu nanesite na smedju. Tortu ukrasite po zelji. Ja sam je u sredini posula ljesnjacima, a veci krug sam posula Kras ekspresom a moze i cokolada u prahu. Ove listice sam napravila tako da sam istopila na pari bijelu cokoladu za kuhanje, dodala jednu kasiku ulja i to razlila na papir za pecenje. Kad se malo ohladila cackalicom sam iscrtala listice i kad se cokolada stisnula ponovo sam cackalicom presla preko crta i povadila listice. Mozete par ljesnjaka preliti tamnom cokoladom a sto se tice violinskog kljuca malo sam istopila tamne cokolade dodala malo ulja i to ubacila u spricu od inekcija i iscrtala v.kljuc…..Snalazim se svakako, na kraju vrijedilo je truda i ako je nije tesko napraviti jako je ukusna i nije previse slatka, prijatno vam bilo….♥

Nema komentara:

Objavi komentar